Leveringsbetingelser for Espressospesialisten

 

Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner ekskl. mva. Frakt og ekspedisjonskostnader kommer i tillegg til prisen. Les mer om dette under avsnittet om frakt og ekspedisjonskostnader. 

 

Betaling
Du kan benytte Visa og Mastercard i nettbutikken vår. Beløpet belastes når du foretar ordren. Ved betaling inngår du en avtale mellom vår samarbeidspartner Stripe og Espressospesialisten. All informasjon i forbindelse med kjøp håndteres av Stripe og vil aldri være tilgjengelig for denne nettbutikken. Er du registrert som kunde i vår database tilbyr vi fakturabetaling. 

 

Ordrens gyldighet
En ordre er gyldig når ordrebekreftelse er mottatt. Ordrebekreftelse gis per e-post. Ved innlegging av en ordre er det implisitt gitt at kunden godtar å følge våre kjøpsbetingelser. En ordre/bestilling er gyldig inntil varen er avbestilt eller vi skriftlig eller pr. e-post kansellerer ordren.

 

Levering
Vi behandler og sender ut ordre hver ukedag. Om noen av varene ikke skulle være på lager, vil vi gi beskjed om dette. Normal forsendelsestid er 2–5 virkedager til adresser i Norge (vi sender dessverre ikke til Svalbard).

 

Frakt og ekspedisjonskostnader
Vi sender våre varer med Best med en flat frakt på 200,- i Oslo. For leveranser utenfor Oslo benytter vi Schenker og prisen varierer etter leveringsadresse. Du kan også velge å hente pakken på vårt kontor i Oslo. 

 

Angrerett
Private som kjøper en vare på internett har 14 dagers angrefrist i henhold til norsk lov. Varen skal da returneres i ubrukt tilstand, i original emballasje og uskadet. Husk at vi skal kunne selge den returnerte varen din som ny. Transportkostnadene tilfaller kunden ved retur (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Angreskjema skal alltid fylles ut, du finner link til skjema nederst i denne artikkelen. Reklamasjonsrett etter kjøpslovens bestemmelser.

 

Reklamasjon
Reklamasjon i henhold til forbrukerkjøpsloven.

 

Uavhentede leveranser
Uavhentede varer som kommer i retur til oss vil bli oppbevart hos oss i påvente av at kunden tar kontakt. Deretter vil vi avtale med kunden hva vi skal gjøre for at han/hun skal få varen sin. Alle ekstra kostnader ved uavhentede pakker belastes kunden.

 

Personvern
Espressospesialisten arbeider for å ivareta dine personvernsrettigheter på best mulig måte når du benytter våre tjenester. Ler mer i vår Personvernerklæring

 

Eksterne lenker:

• Forbrukerkjøpsloven
• Kjøpsloven
• Angrerettloven
• E-handelsloven
• Angreskjema

Kontaktinformasjon

Henvendelser om hvilke opplysninger som er registrert, retting og sletting kan sende skriftlig til følgende adresser:
post@espressospesialisten.no

Espressospesialisten AS
Tromsøgata 5 B

0565 Oslo